Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Mei 2013

Semester 7 hampir tamat

Posted on 12:10 PTG by Chrisroyston Bakum

Salam sejahtera, lama sangat aku dah tak update blog ini. mengapa yer? sebab aku agak sibuk dan agak malas untuk update blog yang satu ni. Saya lebih senang update blog aku-lazy.blogspot.com.


Semester 7 dah nak habis, tak terasa praktikal 3 bulan telah berlalu. kini bersedialah dengan segenap tenaga yang ada kerana kajian tindakan akan dilaksanakan untuk semester yang akan datang. Banyak kisah yang terjadi sepanjang sem 7 ini. apa-apa pun, aku merasakan segalanya berlalu dengan sangat cepat sekali! wow..tak terasa kan? hehehe..


Minggu ini adalah minggu exam untuk semua IPGM, banyak persediaan harus dilaksanakan untuk menghadapi ujian. Semoga segala yang dirancang dapat dilaksanakan dengan baik. Sekian sahaja..



No Response to "Semester 7 hampir tamat"

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )