Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Julai 2012

Makanan aku di IPGKS Miri?!

Posted on 2:45 PTG by Chrisroyston Bakum

Salam sejahtera sekali lagi kepada semua yang membaca ruangan ini. HEhehe, bersaksikan tarikh hari ini ramai guru pelatih tersenyum lebar sebab duit dan masuk kan? Untuk saya dan rakan-rakan sem-6 di IPGKS  Miri, kami masih menanti dengan kesabaran. Hehehe, Ok!! Jom kita lihat apa yang aku makan bila ada duit dan kurang duit! Jom!

Gambar di bawah adalah makanan aku bila ada $$$$$, nasi kurang tapi danging + sayur + Sup + Jus Longan menjadi tatapan!


Gambar di bawah adalah gambar hari ini. dengan berbekalkan Rm5 bila aku kurang $$$$ aku dapat ini sahaja la.. Syukur!! ehehehe!! dengan Nasinya yang banyak dan beberapa ketul ayam dan sekauk daging... Apakah bezanya? Kuantiti nasi dan Jus serta sup. (^^)


Pengajarannya, pandai-pandai la memilih makanan yang sesuai. Aku makan ni bukan sebab keinginan. Tetapi sebab keperluan. Hehehe.. oh ya, nak tahu kos makanan di atas tu? Hanya Rm6.00. Tengok la bezanya. Yang penting pandai memilih.

No Response to "Makanan aku di IPGKS Miri?!"

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )