Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07 Julai 2012

Hari keluarga peringkat IPGKS

Posted on 7:05 PTG by Chrisroyston Bakum

Boleh dikatakan bahawa 80% daripada penuntut dan pensyarah di INstitut ini merupakan perantau. Seperti aku, aku ni asalnya dari Sarikei. dalam kelas kami pun ada lebih dari 40% warga negeri Sabah. Buleh bha.. kalo kau.. HEhehhe. (^^)



Jika disebut mengenai hari keluarga, tentu semua terkenangkan mak dan ayah kan? rindu juga jika mengenangkan mereka. Syukur la sebab JPP di IPGKS Miri ini telah mengadakan hari keluarga. Semua warga IPGKS Miri dijemput memeriahkan suasana di padang. Kelihatan Pensayarah dan Pekerja am memeriahkan suasana bersama dengan guru pelatih di sini. 

Aktiviti ini memmang baik, ye la.. kalau tak baik, tak kan kita buat dalam Institut kan? Ok, kebaikannnnnnnya pada saya adalah! TADI aku ada jumpa wajah-wajah yang jarang dijumpai!! Tiba-tiba beri salam pada aku! Sapa tak suka bila orang kenal kita? hehehe.. Well, nampak juga objektifnya tercapai, iaitu mengeratkan hubungan sesama warga IPGKS. Ok!! Jom lihat beberapa keping gambar yang sempat saya snap tadi.

Antara peserta yang bersedia untuk explore race. 
 Ini adalah class mate aku!! Hahaha!! semua kelihatan letih!
 Bergambar bersama pegawai pengurusan penginapan yang telah menyertai kumpulan kami.
 Ni baju unggu ni abang dan kakak program DPLI.
 Nampaknya rakan sekelas aku menarik tali!! Main terik rambut ada ke?
 Suasana dingin tepi pantai IPGKS Miri.
Sekian sahaja, terima kasih sebab sudi lepak dalam blog aku ini. Hehehhe.. demikianlah kisah hari ini dari IPGKS Miri.

2 Response to "Hari keluarga peringkat IPGKS"

.
gravatar
Tanpa Nama Says....

ada jgk yang update sal hari keluarga hari tu hehe

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )