Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Jun 2012

Budaya Copy Paste

Posted on 3:09 PTG by Chrisroyston Bakum

Aku dah edit beberapa benda dalam blog aku supaya ia tak mudah dicopy paste lepas ni. Bukan kedekut ilmu tetapi ini atas arahan Bos yang lebih tinggi pangkat agar Blog aku ni masih relevan untuk menjadi penulis BLOG dari IPGKS Miri. Maklumlah, zaman sekarang ini budaya copy paste sangat berleluasa. Masyarakat semakin malas nak buat kerja sendiri.

Antara Blog aku yang x dapat diciplak ayat2 nya



Lepas ni baca boleh copy x dapat le... Apa2 pun, keadaan ini akan membuatkan ramai penulis terutamanya kawan2 saya berkongsikan maklumat berkaitan kerja kursus di sini. So, sesiapa yang nak membaca maklumat.. Dipersilakan.. tetapi dah x dapat lagi copy dan paste. Sekian sahaja. Love u all! (^^)

No Response to "Budaya Copy Paste"

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )