Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03 Mei 2012

Peta Pelan IPGKS Miri

Posted on 10:41 PG by Chrisroyston Bakum

Saya nak kongsikan peta IPGKS Miri di sini. Whoops!! Buat pengetahuan u all. Institut Pendidikan Guru Miri masih guna singkatan IPGKS Miri. Maklum la, ada yang tersilap kot.. sebab saya sebelum ni ada dimaklumkan bahawa nama tu dah berubah. So saya rujuk pihak yang bertanggung jawab dan mendapati singkatan yang sebenar benarnya adalah IPGKS Miri. Hehehe.. Ok, saya nak kongsikan peta dari angkasa. Saya akan selitkan bebrapa gambar sekitar IPGKS Miri.

Sebab share, supaya org tahu bagaimana kehidupan di Miri bandar di dalam Negeri Sarawak. Hehehe.. Mari hayati tempat saya Study!

Gambar di bawah adalah peta IPGKS Miri...Ni yang lebih lengkap..Klik sini. Hehehe.

Gambar di bawah adalah di dalam Kawasan pejabat...

Kawasan Asrama..

Belakang tu kawasan Pejabat HEP dan Jabatan yang berkaitan...

Ni suasana dalam Dewan..

Hehehe..semoga u all tahu kehidupan dalam IPGKS Miri macam mana. Semuanya baik2 saja.. ~TQ(^^)~

No Response to "Peta Pelan IPGKS Miri"

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )