Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 April 2012

Minggu2 yang membeliakkan bebola mata.

Posted on 5:09 PTG by Chrisroyston Bakum

15-30 April 2012 sememangnya menguji kesabaran aku. Aku melihat wajah2 rakan sepengajian dan junior2 penuh dengan agenda tersendiri. Maklumlah menjelang 27 April semua tugasan seharusnya sudah siap. Markah akan diambil dan dicatat oleh pensyarah. Terdapat juga aktiviti yang perlu diselesaikan segera demi memenuhi tanggung jawab sebagai pelajar.

Ok ini kronologi aktiviti aku sepanjang 2 minggu ini:

1. Praktikal
2. Karnival Permainan Tradisional.
3. Sukan Tahunan
4. Tugasan Seni Visual + Multimedia + Olahraga + Bahasa Melayu
5. File Praktikal
6. Pegawai Sukan
7. Mesyuarat Pameran
8. Mesyuarat Pertandingan K-Pop dance

Hehehe,kena pandai la menyelit di celah detik2 waktu. Saya akan pastikan tanggung jawab ini tidak akan menggangu aktiviti seharian aku seperti bersenam! Maklum la.. sedangkan orang yang turun kuliah dan tidur je pun tak dapat siapkan kerja apa lagi aku yang kerjanya beriadah. Hehehe... bak kata mat salleh..Its My life.. dah aku minat beriadah aku akan teruskan rutin harian aku. No excuse for ponteng disebabkan tugasan berlambak.

Well saya doakan rakan2 yang lain berbahagia la dengan tugasan masing2.


Gambar ini merupakan kenangan semasa berada di sekolah semasa saya berpraktikum.

Kami mengecat gelangang di sekolah


Berbincang di kelas dalam IPGKS Miri selepas Praktikal


Antara wajah2 Junior yang sibuk menyiapkan tugasan


Menyediakan padang untuk sukan


Nanti saya kongsikan gambar Bulan April yang lain. Yang pasti banyak perkara yang menarik terjadi sepanjang bulan ini. ~ (^^) TQ~

No Response to "Minggu2 yang membeliakkan bebola mata."

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )