Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 April 2012

Akhirnya kami membuat keputusan!!

Posted on 4:07 PTG by Chrisroyston Bakum

Dengan ini kami merasakan Blog ini..Kami rupanya!!hahaha!!sebenarnya Saya... Ok,mlai saat ini. Blog ini dibawah kendalian aku. Berikut merupakn coretan aku...


Setelah kian lama bersama kami mengenali satu sama lain. Ganti punya berganti pemimpinnya!Hahaha!x apa..semua orang ada kisanhnya tersendiri..saya x ada hak nak comment sesiapa. Cuma kali ini Blog Dermaga akan mengisahkan kehidupan yang indah serta pengalaman yang saya lalui sepanjang menjalani proses menjadi seorang pendidik.

Ini merupakan antara page lama dalam BLOG ini. Sekarang dah bertukar dah.. Aku Malas dah handle dan jadikan Blog ini lebih santai.


Dulu namanya dermaga.. atas sebab yang best nama Dermaga ditubuhkan. Dulu blog ini dijadikan tempat menyebarkan maklumat, sekarang FB jadi pujaan. Hehehe.. maka saya iaitu AKU MALAS akan handle Blog ini.

Ini header baru...

Ok, berbalik kepada cerita...

Pendidik yang macam mana? Pendidik yang slumber?banyak songeh?suka mengeluh?mengejar kepentingan peribadi?atau..hanya seorang pendidik yang memiliki falsafah hidupnya tersendiri..yang tidak terikat dengan mana2 ideologi.. aku dan duniaku..aku sebagai guru.. now..masih bakal guru..Ok la..Hehehe.

Kenangan bersama rakan? memeh arr..banyak yang indah..now.. les me tell you what I feel today..Get ready and have fun reading my BLUGGG (Blog)

Thanks 4 reading.

No Response to "Akhirnya kami membuat keputusan!!"

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )