Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Julai 2009

KEMPEN MAMBERSIHKAN KAWASAN IPG

Posted on 10:50 PG by Chrisroyston Bakum



MARI BERGOYONG!!!
( SINGKATAN BERGOTONG-ROYONG )

Pada pagi sabtu yang sunyi kami telah mengadakan aktiviti bergotong-royong anjurang pihak pengurusan kediaman. Aktiviti pertama adalah menunggu pelajar dari pukul 7.00am-7.45am. kemudian kami bersenam. Faham-faham saja lah kalau dah nak jadi, kami pun dierobik dan dipoco-pocokan oleh junior yang hander sesi senaman. Anyway, semua ceria hari tu, termasuk En. Marni kita (Ketua Warden IPGM Kampus Sarawak Miri) yang join dengan penuh semnagat bersenam pada masa itu. Kemudian kami diagihkan tugas dan menjalankan kerja dengan jayanya.

Barisan pengajian kami sedang berpoco.

Encik Marni berbaju merah berada di hujung join sekali!!
Stunt-man dalam usaha naik aras 2 tapi gagal kerana mereka ternaik sampai ke aras 3!!
cuci koridor bahagian luar " pidah dan dayah dari bilik mereka menyampuk KK sampai nak jatuh!!" bahaya. Dont try this at the home in IPS ok.. x de la. selamat punya. ada laluan ada tilam bawah tu.
Bergambar bersama di asrama blok D!! "Jalilah buat pose bunga mawar"

SELAMAT BEREHAT DI HUJUNG MINGGU!!

2 Response to "KEMPEN MAMBERSIHKAN KAWASAN IPG"

.
gravatar
serena Says....

saya suka gambar2 ni...hehe...sejuk sikit otak yang tengah panas bila tengok kwn2 semua gembira bekerjasama^^

Dengarkan celoteh Blogger dari IPG ( Suara dari guru pelatih dan pensyarah )